יכולת המכירה של מנהלי המכירות של החברה וכן של סוכני המכירות שלה משפיע ישירות על פדיון החברה בכל רגע נתון.
 
יכולת החברה לשרוד בשוק תחרותי, מחייבת אגרסיביות מכירה ושימוש בכל הכלים המוכרים והפחות מוכרים, על מנת למקסם את רווחי החברה ועל מנת להשיג יתרון אל מול המתחרים.
 
ניהול המכירות הוא נושא מקצועי ומורכב. לא מספיק לשלוח סוכן לשטח, לתת לו יעד ולקוות שיהיה בסדר. יש צורך בביצוע מגוון רחב של פעילויות כגון:
o      מתן כלים, לדוגמא מבצעים.
o      עריכת מבנה שכר מתאים.
o      תגמול על פי שורה של קריטריונים, כולל יעדים.
o      הצבת יעדים מדויקים.
o      ליווי הסוכן בשטח, הדרכה ואימון איישי.
o      היבטים שונים של חזרות סחורה.
o      מדיניות ברורה של גביה, אובליגו הנחות ואשראי.
 
חברת foodnonfood מלווה חברות וארגונים בתחום המכירות. ליווי הכולל הדרכה והנחיה כוללת ומקצועית למנהלי מכירות ולאנשי מכירות במיוחד בתחומי המזון, מוצרי הצריכה והשרותים.
 
מה הייחודיות שלנו ?
o      היכרות מעמיקה של תחום המכירות, ניסיון אישי של שנים.
o      הכירות מעמיקה עם השוק הקמעונאי, המוסדי והמגזרים בתחום המזון ומוצרי צריכה.
o      ידע וניסיון במספר רחב של תחומי פעילות.
 
מה זה נותן ?
o      יצירת כוח מכירתי יעיל אפקטיבי שיגדיל את מכירות החברה מיידית.
o      הכנסת רוח חיובית של עשייה ושל מעורבות ורצון להצליח.
 
מה זה כולל ?
o      הדרכות מנהלים וסוכנים.
o      טיפול בנקודות מכירה.
o      הגדרת מדיניות הנחות ואשראי.
o      קביעת תחזיות, הגדרת יעדים וביצוע בקרה שוטפת על המכירות.
o      קבלת היזון חוזר מרמת השטח (באמצעות אנשי שטח וסיורים שוטפים).
o      הכנת תכניות קד"מ, מבצעים למיניהם.
o      טיפול בנושאי שכר.
o      ליווי מנהלים וסוכנים ברמת השטח.
o      נושאים שונים כגון החזרות, גביה ואובליגו.
o      ניהול קשר שוטף עם רשתות השיווק, קניינים, לקוחות גדולים ועוד.
o      טיפול בשווקים השונים: שוק קמעונאי, שוק מוסדי, מגזרים.
 
איך זה עובד ?
o      שיטת העבודה הינה ליווי צמוד למנהלי המכירות ולסוכני המכירות בכל הפעילויות הנדרשות בתחומי המכירות, לרבות ליווי ברמת השטח.
 
באיזה תחומים אנו פועלים ?
o      בתחום המזון.
o      בתחום מוצרי הצריכה .
o      בתחום השירותים.