לשיווק השפעה מכרעת על יכולת הארגון לשרוד ולהתפתח בימים אלה.
התחרות קשה ואגרסיבית ונדרשת התמחות על מנת להשיג יתרונות שיווקיים על פני המתחרים.
 
כשאין לחברה כלים שיווקיים שיגנו עליה (למשל מותג), מורידים מחירים ונשחק הרווח.
הכלים השיווקיים הם ברוב המקרים ההגנה היחידה על המחיר והיכולת היחידה של חברה לשרוד בשוק תחרותי.
 
כל חברה ובמיוחד חברות קטנות, בעלות משאבים המוגבלים, חייבת להיות מובילה בכל תחום ובמיוחד בתחום השיווק.
 
שיווק נתפס לא פעם כתחום שכולם מבינים בו – לא כך הדבר. לכולם יש דעה אך רק מעט מבינים בתחום באמת.
 
חברת foodnonfood נותנת יעוץ וליווי שיווקי כולל מקיף ומקצועי, לחברות הפועלות בתחומי המזון והלא מזון.
 
מה הייחודיות שלנו?
o היכרות מעמיקה של תחום השיווק.
o הכירות מעמיקה עם השוק הקמעונאי, המוסדי והמגזרים בתחום המזון ומוצרי צריכה.
o ידע וניסיון במספר רחב של תחומים.
 
מה זה נותן?
o יצירת כלים שיווקיים והשגת יתרון יחסי מול מתחרים.
o מקסום הרווח באמצעות בניית תשתית שיווקית נכונה.
 
מה זה כולל?
o ליווי שיווקי שוטף לחברות וארגונים בתחום המזון ומוצרי צריכה.
o גיבוש אסטרטגיה שיווקית.
o קביעת הטקטיקה השיווקית כנגזרת של האסטרטגיה.
o מדיניות מוצרים.
o פיתוח ושיפור מוצרים ואריזות.
o מדיניות מחירים.
o מדיניות הנחות ואשראי.
o עבודה מול גורמים מתמחים חיצוניים כגון: משרדי פרסום, יחצנים וכו'.
 
איך זה עובד?
o שיטת העבודה הינה ליווי צמוד למנהלים ולבעלי התפקידים מטעמם בכל הפעילויות הנדרשות בתחומי השיווק והמכירות.
 
באיזה תחומים אנו פועלים?
o בתחום ה מזון -FOOD
o בתחום הלא מזון - NON FOOD